تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 20:05
کد خبر : 79169

امام جمعه آستارا بر تربیت دانش‌آموزان با سامانه شاد تاکید کرد

امام جمعه آستارا بر تربیت دانش‌آموزان با سامانه شاد تاکید کرد

جارستان-ایرنا – امام جمعه شهرستان آستارا گفت: معلمان و مدیران در کنار آموزش علم از طریق سامانه شاد (شبکه آموزش دانش‌آموزی)، مسائل پرورشی و تربیتی را نیز به دانش‌آموزان ارائه کنند. حجت الاسلام کاظم حافظ نیا روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آستارا در این اداره گفت: استفاده ۱۵ میلیون دانش آموز و یک میلیون

جارستان-ایرنا – امام جمعه شهرستان آستارا گفت: معلمان و مدیران در کنار آموزش علم از طریق سامانه شاد (شبکه آموزش دانش‌آموزی)، مسائل پرورشی و تربیتی را نیز به دانش‌آموزان ارائه کنند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آستارا در این اداره گفت: استفاده ۱۵ میلیون دانش آموز و یک میلیون معلم در کشور از سامانه شاد، مشکلاتی را در بارگذاری مطالب ایجاد کرده است و والدین نسبت به آن گلایه دارند.

وی افزود: پیام رسان های داخلی نظیر سروش، ایتا و آی گپ نیز می تواند در کنار شاد به انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی کمک کند و امیدواریم این موضوع مورد توجه وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی بیان کرد: آموزش قرآن، امری تخصصی است و باید از مربیان متخصص قرآن استفاده شود و بهره گیری از معلمان رشته های دیگر در کلاس های قرآنی درست نیست.

وی ادامه داد: مدیران مدارس برای ساعات آموزشی و غیرآموزشی دانش‌آموزان برنامه ریزی و افراد را در تراز انقلاب و آرمان های نظام اسلامی تربیت کنند.

امام جمعه آستارا گفت: آموزش و پرورش، زیربنای تمام ارگان ها و نهادهاست و برای تحول بنیادین در آن باید به مقطع پیش دبستانی اهمیت داده شود.

مدیر آموزش و پرورش آستارا هم اظهار کرد: هر ماه ۶۵ میلیارد ریال حقوق برای نیروهای شاغل، ۱۰۲ میلیارد ریال حقوق برای بازنشسته ها و ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیروهای شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش آستارا پرداخت می شود.

سجاد موسوی افزود: یک مدرسه دو کلاسه در روستای شیری حیاطی و یک مدرسه دو کلاسه در روستای تلخان این شهرستان آماده افتتاح است.

وی بیان کرد: مدرسه خان حیاطی از نظر فیزیکی وضعیت مناسبی ندارد و بزودی مدرسه جدید توسط بنیاد برکت ساخته خواهد شد و استانداردسازی سیستم گرمایشی پنج مدرسه در دستور کار است.

وی تشکیل کمیته فنی برای مستندسازی املاک آموزش و پرورش آستارا را خواستار شد و گفت: آموزش و پرورش این شهرستان ۱۲۰ ملک دارد و ۴۰ مورد آن دارای سند ثبتی است  و ۲۰ مورد با همکاری کارشناسان ثبت اسناد و املاک نقشه ‌برداری شده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و حدود یک هزار معلم در ۱۶۰ مدرسه دولتی و غیردولتی آن به ۱۸ هزار دانش آموز تدریس می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.